Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 2. september 2012

Knapper

Jeg har altid ønsket mig en masse knapper... Der er dog visse slags knapper jeg godt stadig kunne ønske mig flere af...
Men pludselig fandt jeg ud af at jeg havde fået skarpt så mange sammen at jeg måtte låne det store glas som papdatteren på 12 har selv har købt og betalt.
Tror dog at jeg vil dele dem op i to og lave et par af de glas med sjove figurer på låget, som er så populære her i Blogland. Og mine låg skal spraymales skriggule.
Nu skal jeg dog lige på jagt efter nogle figurer først, ved nemlig ikke om det skal være bondegårdsdyr.


1 kommentar:

  1. Knapperne kan bruges til dekoration i dit hjem, prøv at se på nettede hvad man eventuellt kan lave med dem. Det kunne være sjovt


    http://gulvafslibning.co/

    SvarSlet